breadcrumbs_revolution_theme

Згідно із Постановою КМУ №172 від 19.03.1994 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" постільна білизна належної якості віднесена до товарів, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вона не задовольняє споживача з будь-яких причин.

Постільна білизна, яка має заводський брак, підлягає заміні чи поверненню протягом 14 днів з моменту придбання. Витрати на транспортування і повторну відправку товару належної якості відшкодовуються за рахунок магазину.

Покупець має право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.

У разі обміну (повернення) товару належної якості витрати на повернення і повторну відправку відшкодовуються покупцем.